محل تبلیغات شما

نظریه پردازی یا فرضیه سازی امری ایرانی است، ولذا باید در تئوریهای دیگر هم ایرانی فکر کرد. اینکه متن ترجمه شده درس مدیریتاستراتژیک را، بعنوان چشم انداز انتخاب کرد، کار درستی نیست حتی اگر کلمه اسلامیرا هم، در جای جای آن بگنجانیم. چشم انداز ما در ایران باید تعریف شود، تا همهاسناد زیر دستی آن هم ایرانی باشد. اگر از همان ابتدا، وام از خارج بگیریم و نگاهبه بیرون دشته باشیم، معلوم است همه تئوری ها بی اساس بوده، مانند کلیه مصنوعی یاقلب عاریتی، فقط کوتاه مدت انسان را نجات دهد. سعدی هم گفته: کهن جامه خویشتنآراستن، به از جامه عاریت خواستن. زیرا جامه عاریتی، برای تن دیگری دوخته و با آنپرو شده است. لذا باید با زار زدن های ان عادت کنیم.  پس تئوری پردازی در ایران، دارای پیش نیازهاییاست: که مهمترین آن درک روح توحید و: یکتاپرستی ایرانیان است. با درک این مطلب دیگرکسی در دام: ثنویت یا تثلیث نخواهد افتاد. کسانی که نور وظلمت را برابر می دانند،در دام ثنویت یعنی دوگانه پرستی افتاده اند. و کسانی که راه سومی را برمی گرینند،در پوچی تثلیت گیر می کنند. اولوهیت و یکتاپرستی به ما می گوید: حرف اولین و اخرینپیامبران یکی بوده، اگر همه پیامبران در یکجا جمع شوند، اختلافی بین آنها نخواهدبود. پس برای تئوری پردازی، به گفته ها ی پیامبران استناد باید جست، که در واقعهمان نزول وحی الهی به همه آنها است. لذا ابتدا تئوری خداشناسی و نبوت و معاد است.دیگر نظریه ها، برامده از دل این تئوری ها است. و این انسجام کامل داشته و هیچ کجا:دچار تناقض گویی نخواهد شد. لذا تنظیم نشر و آثار امامین انقلاب، با این معیار هاسنجیده می شود، و به همین دلیل  داراییکپارچکی است. همانطور امام صادق ع هم فرمود: هرچه از ما شنیدید اگر با قرانمطابقت داشت، درست است  والا بزنید بهدیوار. غرب در مواجهه با اسلام و وحدانیت و تئوری یکتاپرستی ایرانیان، دو موضعجداگانه داشته است: پیروان یهودیت منحرف به دوگانه پرستی، و مسیحیت منحرف، بهتثلیث روی اوردند. در قرون وسطی، کلیسا برای جدا نگهداشتن پیروان خود، آموزه هاییزیر عنوان: پدر و پسر و روح القدس مطرح کرد. و کلیه منکران را از بین برد، تاهیچکس مسلمان یا یهودی نشود. برخی از فلاسفه که جنبه لیبرالیستی و آزاد اندیشیداشته اند، معمولا متاثر از این تثلیث بوده اند. مانند تجزیه قوای ثلاثه.(منتسکیو)سازماندهی فراماسونی (ولتر) سه به سه. واینکه ابتدا هر موضوعی را به سه قسمت تقسیممی کنند. اما برخی روشنفکران با استناد به گفته های زرتشت( مانند نیچه) و یا فلسفهاحزاب دوئال، مانند دموکرات و جمهوریخواه در امریکا، چپ وراست در فرانسه و سنتی ومدرن (عوام و محافظه کار) در انگلیس. مستند به عقاید ثنویت یهودی بود که: در تبلیغفرهنگ زرتشتی(مورد حمایت صهیونیست ها) نیز موثر است. هم اکنون سکه رایج اسرائیل،همراهی کورش با دونالد ترامپ است. با اینکه کورش یکتا پرست بود، ولی به دلیل نجاتدادن یهودیان از دین زرتشت خارج شده! به دعوای میان پیامبر و خدا( کشتی گرفتن)رسیده. مبانی تئوریک دوگانه معمولا در: جدایی دین و دنیا، ت و دیانت، فیزیک ومتافیزیک است که: مانند نور و تاریکی متضاد یکدیگر هستند. در حالیکه در اسلام بهوحدت می رسند. یعنی عدم را هم خدا به وجود آورده( خلق الاشیا من العدم) تاریکی درعرض(نه ذات) با نور تفاوت دارد: در جاییکه نور نیست تاریکی هست. شطیان هم مخلوقخداست، نه در برابر خدا. اگر کار اشتباهی هم می کند، قبلا از خدا اجازه گرفته. فرقشیطان با پیامبر، فقط در فاصله انهاست یعنی: شیطان از خدا دور شده(لعنت) و پیامبربه خدا نزدیک(قرب).

Fundamentals of Theorizing in Iran

Theorizing or hypothesizing is an Iranian thing, and therefore it should beconsidered Iranian in other theories as well. It is not right to choose thetranslated text of the strategic management course as a perspective, even if weinclude the word Islamic in its place. Our vision in Iran must be defined, sothat all the documents under it are Iranian. If we take out a loan from thebeginning and look out, it is clear that all theories are baseless, like anartificial kidney or a borrowed heart, only to save man for a short time. Saadialso said: to adorn oneself with old clothes, to borrow clothes. Because theborrowed garment is sewn for another body and made with it. So we have to getused to its cries. Thus, theorizing in Iran has prerequisites: the mostimportant of which is understanding the spirit of monotheism and: monotheism ofIranians. By understanding this, no one will fall into the trap of duality ortrinity. Those who equate light and darkness have fallen into the trap ofdualism. And those who cry the third way are stuck in the emptiness of thetrinity. Priority and monotheism tell us: The words of the first and lastprophets are the same, if all the prophets come together, there will be nodifference between them. For theorizing, then, the sayings of the prophets mustbe cited, which is in fact the revelation of divine revelation to all of them.Therefore, first is the theory of theology, prophecy and resurrection. Othertheories come from these theories. And it has full coherence and nowhere: therewill be no contradiction. Therefore, the regulation of the publication andworks of the Imams of the Revolution is measured by these criteria, and forthis reason it has a unity. As Imam Sadegh (AS) said: Whatever you have heardfrom us, if it corresponds to the Qur'an, it is right to climb the wall. TheWest has taken two separate positions in the face of Islam and the monotheismand theory of Iranian monotheism: the followers of deviant Judaism turned todualism, and deviant Christianity turned to the Trinity. In the Middle Ages,the Church introduced the following teachings to keep its followers separate:the Father, the Son, and the Holy Spirit. And he destroyed all the deniers, sothat no one would become a Muslim or a Jew. Some liberal and liberalphilosophers have often been influenced by this trinity. Like the decompositionof the three forces. (Montesquieu) Freemasonry organization (Voltaire) three bythree. First, they divide each topic into three parts. But some intellectuals,quoting Zoroaster (such as Nietzsche) or the philosophy of dual parties, suchas Democrats and Republicans in America, are left-wing in France, andtraditional and modern (populist and conservative) in Britain. It was based onthe beliefs of the Jewish dualism, which: It is also effective in propagatingZoroastrian culture (supported by the Zionists). The current Israeli coin isCyrus' association with Donald Trump. Although Cyrus was a monotheist, he leftthe religion of Zoroaster to save the Jews! Reached the dispute between theProphet and God (wrestling). The dual theoretical foundations are usually in:the separation of religion and the world, politics and religion, physics andmetaphysics, which are as opposed to each other as light and darkness. While inIslam they reach unity. That is, God created non-existence (creation of thingsfrom non-existence). Darkness in width (not essence) is different from light:where there is no light, there is darkness. Satan is also a creature of God,not against God. If he does something wrong, he has already received permissionfrom God. The difference between Satan and the Prophet is only in theirdistance, that is: Satan is far from God (curse) and the Prophet is close toGod (near).

أساسیات التنظیر فیإیران

التنظیر أو الافتراضشیء إیرانی ، وبالتالی یجب اعتباره إیرانیًا فی النظریات الأخرى أیضًا. لیس من الصواباختیار النص المترجم لدورة الإدارة الإستراتیجیة كمنظور ، حتى لو قمنا بتضمین كلمةإسلامی مكانها. یجب تحدید رؤیتنا فی إیران ، بحیث تكون جمیع الوثائق التی تحتها إیرانیة.إذا أخذنا قرضًا من البدایة ونظرنا ، فمن الواضح أن كل النظریات لا أساس لها ، مثلالكلى الاصطناعیة أو القلب المستعیر ، فقط لإنقاذ الإنسان لفترة قصیرة. وقال السعدیأیضا: أن یتزین باللبس القدیم ، ویستعیر الثیاب. لأن الثوب المستعیر یخاط لبدن آخرویصنع به. لذلك علینا أن نتعود على صرخاتها. لذلك فإن التنظیر فی إیران له متطلبات:أهمها فهم روح التوحید و: توحید الإیرانیین. من خلال فهم هذا ، لن یقع أحد فی فخ الثنائیةأو الثالوث. أولئك الذین یساویون النور والظلام وقعوا فی فخ الثنائیة. وأولئك الذینیبكون الطریق الثالث عالقون فی فراغ الثالوث. تخبرنا الأولویة والتوحید: كلام الأنبیاءالأول والأخیر هو نفسه ، إذا اجتمع جمیع الأنبیاء ، فلن یكون هناك فرق بینهم. من أجلالتنظیر إذن ، یجب الاستشهاد بأقوال الأنبیاء ، والتی هی فی الواقع إعلان الوحی الإلهیعلیهم جمیعًا. لذلك ، أولاً هی نظریة اللاهوت والنبوة والقیامة. نظریات أخرى تأتی منهذه النظریات. ولها تماسك كامل ولا مكان: لن یكون هناك تناقض. لذلك فإن تنظیم نشر وأعمالأئمة الثورة یقاس بهذه المعاییر ، ولهذا السبب فهو موحد. كما قال الإمام الصادق (ع):ما سمعته منا ، إذا كان یتوافق مع القرآن ، فیحق أن تتسلق السور. لقد اتخذ الغرب موقفینمنفصلین فی مواجهة الإسلام والتوحید ونظریة التوحید الإیرانی: تحول أتباع الیهودیةالمنحرفة إلى الثنائیة ، وتحولت المسیحیة المنحرفة إلى الثالوث. فی العصور الوسطى ،قدمت الكنیسة التعالیم التالیة لفصل أتباعها: الآب والابن والروح القدس. ودمر كل المنكرینحتى لا یسلم أحد ولا یهودی. غالبًا ما تأثر بعض الفلاسفة اللیبرالیین واللیبرالیینبهذا الثالوث. مثل تحلل القوى الثلاث. (مونتسكیو) منظمة الماسونیة (فولتیر) ثلاثة فیثلاثة. أولاً ، یقسمون كل موضوع إلى ثلاثة أجزاء. لكن بعض المثقفین ، نقلاً عن زرادشت(مثل نیتشه) أو فلسفة الأحزاب المزدوجة ، مثل الدیمقراطیین والجمهوریین فی أمریكا ،هم یساریون فی فرنسا وتقلیدیون وحدیثون (شعبویون ومحافظون) فی بریطانیا. وقد استندإلى معتقدات ثنائیة الیهودیة ، والتی: كما أنها فعالة فی نشر الثقافة ارادشتیة (التییدعمها الصهاینة). العملة الإسرائیلیة الحالیة هی ارتباط سایروس بدونالد ترامب. علىالرغم من أن كورش كان موحداً ، إلا أنه ترك دین زرادشت لإنقاذ الیهود! بلغ الخلاف بینالرسول والله (المصارعة). عادة ما تكون الأسس النظریة المزدوجة فی: فصل الدین عن العالم، والة والدین ، والفیزیاء والمیتافیزیقا ، والتی تتعارض مع بعضها البعض مثل الضوءوالظلام. وهم فی الإسلام یصلون إلى الوحدة. أی أن الله خلق العدم (خلق الأشیاء من العدم)، والظلام فی العرض (ولیس الجوهر) یختلف عن النور: حیث لا یوجد نور ، یوجد ظلمة. الشیطانهو أیضًا من مخلوقات الله ولیس ضده. إذا فعل شیئًا خاطئًا ، فقد حصل بالفعل على إذنمن الله. الفرق بین الشیطان والنبی فقط فی المسافة بینهما ، أی: الشیطان بعید عن الله(لعنة) والنبی قریب من الله (قریب).

Оснои на теоретизирае о Иран

Теоретизираето или хипотезираето е иранска работа и затоа треба да сесмета за иранско и о другите теории. Не е праилно да се избере преедениоттекст на курсот за стратешко упрауае како перспектиа, дури и ако на негооместо го клучиме зборот исламски. Нашата изија о Иран мора да бидедефинирана, така што сите документи под него се ирански. Ако земеме заем одпочеток и разгледаме, јасно е дека сите теории се неосноани, како ештачкибубрег или позајмено срце, за да го спасат чоекот за кратко реме. Саади истотака рече: да се украси со стара облека, да позајми облека. Бидејќи позајменатаоблека е зашиена за друго тело и се праи со неа. Значи, мора да се наикнемена негоите изици. Така, теоретизираето о Иран има предуслои: од коинајажно е разбирае на духот на монотеизмот и: монотеизмот на Иранците. Соразбирае на оа, никој нема да падне о стапицата на дојстото илитројстото. Оние што ја изедначуаат сетлината и темнината паднаа о стапицатана дуализмот. И оние кои плачат на третиот начин се заглаени о празнината натројстото. Приоритетот и монотеизмот ни кажуаат: Збороите на приот ипоследниот пророк се исти, ако сите пророци се соберат, нема да има разликамеѓу ни. Затоа, за теоретизирае, мора да се цитираат изреките на пророците,што е сушност откриае на божестеното откроение на сите ни. Затоа, про етеоријата на теологијата, пророштото и оскресението. Другите теориипотекнуаат од оие теории. И има целосна кохерентност и никаде: нема да имапротиречност. Затоа, регулатиата за публикацијата и делата на Имамите наРеолуцијата се мери според оие критериуми, и поради оаа причина имаединсто. Како што рече имамот Садег (А.С.): Што и да сте чуле од нас, акоодгоара на Куранот, праилно е да се искачите на wallидот. Западот зазеде деодделни позиции пред исламот и монотеизмот и теоријата на иранскиот монотеизам:следбениците на деијантниот јудаизм се сртија кон дуализам, а деијантното христијанстосе срте кон тројстото. Во средниот ек, Црката ги оеде следноо учее зада ги задржи соите следбеници одделни: Отецот, Синот и Сетиот Дух. И гиуништи сите негирачи, за никој да не стане муслиман или Ереин. Некои либералнии либерални филозофи честопати биле под лијание на оа тројсто. Какораспаѓае на трите сили. (Монтескје) Слободна asonидарска организација (Волтер)три по три. Про, тие ја делат секоја тема на три дела. Но, некоиинтелектуалци, цитирајќи го Зороастер (како Ниче) или филозофијата на дојнипартии, како што се демократите и републиканците о Америка, се леичари оФранција и традиционални и модерни (популистички и конзератини) о ВеликаБританија. Се засноаше на еруаето на ерејскиот дуализам: исто така е ефикасено пропагираето на зороастриската култура (поддржан од ционистите). Теконатаизраелска монета е асоцијација на Сајрус со Доналд Трамп. Иако Кир билмонотеист, тој ја напуштил религијата Зороастер за да ги спаси Ереите!Постигна спорот помеѓу пророкот и Бог (борее). Дојните теоретски осноиобично се наоѓаат о: раздојуае на религијата и сетот, политика и религија,физика и метафизика, кои се спротистаени едни на други како сетлината итемнината. Додека о исламот тие достигнуаат единсто. Тоа е, Бог создалнепостоее (создаае на нешта од непостоее). Темнината о ширина (несуштината) се разликуа од сетлината: каде што нема сетлина, таму е итемнината. Сатаната е исто така суштесто на Бога, а не проти Бога. Аконапраи нешто погрешно, тој еќе доби дозола од Бога. Разликата помеѓусатаната и пророкот е само о нината оддалеченост, односно: сатаната е далекуод Бога (проклетсто) и пророкот е близу до Бога (близу).

دموکراسی جهانی سلاله السادات

تغییر رفتار آمریکا

هرکسی ترکیه را سرجایش بنشاند کدخداست.

the ,на ,и ,، ,and ,of ,of the ,да се ,and the ,in the ,it is

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

agvabhofigh William's receptions theodistcata beocenipo اطلاعات,زندگی نامه بزرگان mg12 rahnama Janet's life compnoggagip سها دل