محل تبلیغات شما

 شهادت  امام حسین ع  و یارانش، داستان امروز تک تک ما است. درست استکه در سال 61هجری، در یک نیمه روز، آن هم در بیابان تفتیده و داغ و گمنام کربلا،اتفاق افتاد و به دور از چشم ما بود. اما درونمایه آن قلب و دل ما است. ما درزندگی هر روز و هر ثانیه میتوانیم، در یک کارزار انتخابی، امام حسین ع باشیم یایزید ابن معاویه. چرا که آنها خط کش و نماد انسانیت بودند، ازفضیلت تا رذیلت، از بینهایتخوبی ها و بی نهایت زشتی ها، که در امتداد و مقابل یکدیگر قرار داشتند. با اینکهاکثرا یزیدی هستیم! ولی دوست داریم، ما را حسینی بدانند. چه در زندگی شخصی و چه درزندگی اجتماعی! چه در معادلات ی و اقتصادی بین المللی. اول از همه، خدا رامظلوم و شهید می کنیم! در حالیکه خداوند می فرماید: هرچه خوبی دارید من داده ام، وهرچه بدی دارید از دست خودتان است، ما اصرار داریم آن را مع کنیم. هرچه بدی و فقررا به خدا نسبت می دهیم، و هرچه موفقیت و ثروت و قدرت داریم، آن را نتیجه تلاش وزحمت خود  میدانیم. پس اولین قربانی اینکارزار انتخاباتی، نفس لوامه و مطمئنه ما است که به دست: نفس اماره شهید می شود:در حالیکه میدانیم. با ذبح شرعی وجدان خود، و نادیده گرفتن حق خداوندی، راه برایجنایات دیگر هم باز می شود! همسر و فرزندان یا پدر و مادر، بعنوان هسته اولیه ودریچه ارتباط ما با دیگران، قربانیان بعدی این کارزار هستند. ما انتخاب می کنیم تابرای راحتی خود، به آنان را ظلم کنیم! از کودکی بر سر پدر و مادر خود، فریاد میزنیم. پدر و مادر ما سلطان هم باشند، توی سرشان می زنیم! و فرمان می دهیم. اما خودرا به جهالت سپرده، فکر می کنیم خیلی زرنگ هستیم که: آدمهای بزرگی را با یک تشر، بهاجرای دستور خود وادار می کنیم: برایمان غذا و لباس می اورند، بدون اینکه چیزی ازما بخواهند! متاسفانه این روال را ادامه می دهیم: حتی در بزرگسالی، چرا که قدرتشیرین است! از اینکه دیگران را مطیع خود کنیم، لذت می بریم. هرچه بزرگتر شویمدامنه: تعدیات و ظلم ما بیشتر می شود! در جوانی نه تنها برپدر و مادر می تازیم،حتی دولت و نهاد های جهانی و عمومی را هم، به سرنگونی تهدید می کنیم! جنبشدانشجویی یا انقلاب جوانان! به راه انداخته، به همه زور می گوییم! با اینکه میدانیم آنها مقصر نیستند. زیرا اگر مقصر بودند، مثل خودمان با ما رفتار کرده! ما راسرجای خود می نشاندند! امروزه هنر هم به کمک ظلم و ستم آمده! هنرمند نا متعهد  ظلم را، با بزک کرده و رنگ آمیزی می کند: تامجسمه عدل و داد از ان بسازد. مجسمه هایی که بعد از قرنی، به دلیل برده داری و ظلمو فساد، از بالای سکوها به زیر کشیده شده! به قعر رودخانه ها انداخته می شود. برایهمین در اسلام، مجسمه سازی و صورتگری مکروه است. زیرا که صورت ظالم را معصومانه،یا قهرمانانه به شکل مظلومی از آب در می اورد. و همیشه  تحسین تماشاگر را بخود جلب می کند. سینمایهالیوودی که جن و پری، موجودات نامحسوس را هم محسوس می کند: تا ظالم را مظلوم جلوهداده، جای قاتل و شهید را عوض کند. جای جای زمین ما، پر از ظلم و جور است، ولیرسانه ها آن را تمدن، و انسان های با فرهنگ معرفی می کنند. زیرا که اولین قربانییعنی خدا را نادیده گرفته، همه جا روح خود را، به شیطان فروخته اند. اما، امامحسین ع به ما یاد داد همیشه: شاکر خداوند باشیم، حتی لحظه ای که همه یاران خود رااز دست داده، و با کسی که سرما را از تن جدا می کند، روبرو هستیم بگوییم (رضابقضاوک) راضی هستم به سناریوی نوشته خدا. زیرا برخلاف تمام داستانها، که سناریویآن را به دست خود می نویسیم، سناریوی اصلی را خدا نوشته.

The basis of our story today

 The martyrdom of Imam Hussein andhis companions is the story of each of us today. It is true that in the year 61AH, in one half of the day, in the hot and hot desert of Karbala, it happenedand it was far from our eyes. But the theme is our hearts and minds. In life,every day and every second, we can be Imam Hussein or Yazid Ibn Mu'awiyah in achosen campaign. Because they were the rulers and symbols of humanity, fromvirtue to vice, from the infinite good and the infinite ugliness, which were inopposition to each other. Although we are mostly Yazidis! But we would like tobe considered Hosseini. Both in personal life and in social life! What aboutinternational political and economic equations. First of all, we oppress andmartyr God! As God says: Whatever good you have I have given, and whatever badyou have is in your own hands, we insist on reversing it. Whatever we attributeevil and poverty to God, and whatever success and wealth and power we have, weconsider it the result of our efforts. So, the first victim of this electioncampaign is our confident and trustworthy soul, who is martyred by: Nafs Amara:while we know. By slaughtering his conscience religiously, and ignoring God'sright, the way will be opened for other crimes as well! Spouses and children orparents, as the primary nucleus and window of our relationship with others, arethe next victims of this campaign. We choose to oppress them for our ownconvenience! From childhood we cry over our parents. Our parents are alsosultans, we hit them in the head! And we command. But in ignorance, we think weare very clever: we force great people to carry out our order with one arrow:they bring us food and clothes, without asking us for anything! Unfortunately,we continue this routine: even in adulthood, because power is sweet! We enjoyobeying others. As we get older, the scope: our aggression and oppressionincreases! In our youth, we not only attack our parents, but also threaten tooverthrow the government and global and public institutions! Student movementor youth revolution! Launched, we force everyone! Although we know they are notto blame. Because if they were to blame, they would have treated us like wedid! They put us in their seats! Today, art has also come to the aid ofoppression! The uncommitted artist adorns and paints oppression: to make astatue of justice out of it. Sculptures that have been taken down from the topsof the platforms after a century, due to slavery, oppression and corruption! Itis thrown to the bottom of rivers. That is why in Islam, sculpture andportraiture are disgusting. Because he innocently, or heroically, transformsthe face of the oppressor into an oppressed person. And it always attracts theadmiration of the spectator. Hollywood cinema in which fairies and fairies alsoperceive invisible beings: to make the oppressor oppressed, to replace themurderer and the martyr. Everywhere on our earth is full of oppression, but themedia portrays it as civilization, and people with culture. Because they haveignored the first sacrifice, God, and have sold their souls to Sataneverywhere. However, Imam Hussein (AS) always taught us: Let us be thankful toGod, even the moment when he lost all his companions, and we are faced withsomeone who takes the cold away from us, to say () that I am satisfied with thescenario. Written by God. Because unlike all stories, which we write the scriptourselves, the original script was written by God.

أساس قصتنا الیوم

 استشهاد الإمام الحسین ورفاقهقصة كل واحد منا الیوم. صحیح أنه فی عام 61 هـ ، فی نصف النهار ، حدث ذلك فی صحراءكربلاء الحارة والحارة ، وكانت بعیدة عن أعیننا. لكن موضوعها هو قلبنا وروحنا. فی الحیاة، كل یوم وكل ثانیة ، یمكن أن نكون الإمام الحسین أو یزید بن معاویة فی حملة مختارة.لأنهم كانوا حكام الإنسانیة ورموزهم ، من الفضیلة إلى الرذیلة ، من الخیر اللامتناهیوالقبح اللامتناهی ، الذین وقفوا جنبًا إلى جنب ومقابل بعضهم البعض. رغم أننا فی الغالبمن الإیزیدیین! لكننا نود أن نعتبر حسینی. سواء فی الحیاة الشخصیة أو فی الحیاة الاجتماعیة!ماذا عن المعادلات الیة والاقتصادیة الدولیة. بادئ ذی بدء ، نحن نضطهد الله ونشهده!كما یقول الله: مهما أعطیت الخیر الذی أعطیته ، ومهما كان سیئًا فی یدیك ، فإننا نصرعلى عكسه. ومهما عزا الله الشر والفقر ، ومهما نجحنا وثراءنا وقوتنا ، فإننا نعتبرهنتیجة جهودنا. لذا فإن أول ضحیة لهذه الحملة الانتخابیة هی روحنا الواثقة والجدیرةبالثقة التی استشهدت من قبل: نفس عمارة: ونحن نعلم. وبذبح ضمیره دینًا ، وتجاهل حقالله ، فإن الطریق مفتوح أیضًا للجرائم الأخرى! إن اوج والأبناء أو الآباء ، باعتبارهمجوهر ونافذة علاقتنا مع الآخرین ، هم الضحایا القادمون لهذه الحملة. نختار أن نضطهدهملراحتنا! منذ الطفولة نبكی على والدینا. آباؤنا أیضا سلاطین ، نضربهم فی الرأس! ونأمر.لكن فی الجهل ، نعتقد أننا أذكیاء جدًا: فنحن نجبر العظماء على تنفیذ طلبنا بسهم واحد:یجلبون لنا الطعام والملابس ، دون أن یطلبوا منا أی شیء! لسوء الحظ ، نواصل هذا الروتین:حتى فی مرحلة البلوغ ، لأن القوة حلوة! نحن نتمتع بطاعة الآخرین. مع تقدمنا ​​فی السن ، النطاق:یزداد عدواننا وقمعنا! فی شبابنا ، لا نهاجم آبائنا فحسب ، بل نهدد أیضًا بالإطاحةبالحكومة والمؤسسات العالمیة والعامة! حركة طلابیة أم ثورة شبابیة! انطلق ، نحن نفرضعلى الجمیع! على الرغم من أننا نعلم أنهم لیسوا مسؤولین. لأنه إذا كان علیهم إلقاءاللوم ، فإنهم سیعاملوننا كما فعلنا! وضعونا فی مقاعدهم! الیوم ، جاء الفن أیضًا لمساعدةالقمع! الفنان غیر الملتزم یزین ویرسم الظلم: لیجعله تمثالًا للعدالة. منحوتات أزیلتمن على قمم المنصات بعد قرن بسبب العبودیة والقمع والفساد! یتم طرحه فی قاع الأنهار.هذا هو السبب فی أن النحت والتصویر مثیران للاشمئزاز فی الإسلام. لأنها تحوّل ببراءةأو بطولیة وجه الظالم إلى شخص مظلوم. ودائما ما تجذب إعجاب المتفرج. سینما هولیوودالتی یرى فیها الجن والجنیات أیضًا كائنات غیر مرئیة: لجعل الظالم مضطهدًا ، لتحل محلالقاتل والشهید. كل مكان على وجه الأرض ملیء بالقمع ، لكن الإعلام یصوره على أنه حضارة، وشعب لدیه ثقافة. لأنهم تجاهلوا الذبیحة الأولى یا الله وباعوا أرواحهم للشیطان فیكل مكان. إلا أن الإمام الحسین (ع) علمنا دائمًا: لنكن شاكرین لله حتى اللحظة التیفقد فیها كل أصحابه ، ونواجه من یزیل البرد عنا ، لیقول () إنی راضٍ عن السیناریو.بقلم الله. لأنه على عكس كل القصص التی نكتبها بأنفسنا ، فإن النص الأصلی كتبه الله.

ພື້ນຖານຂອງເລື່ອງລາວຂອງພວກເຮົາມື້ນີ້

 ການລ່ວງລະເມີດຂອງ Imam Hussein ແລະຄູ່ຂອງລາວແມ່ນເລື່ອງຂອງພວກເຮົາແຕ່ລະຄົນໃນປະຈຸບັນ.ມັນເປັນຄວາມຈິງທີ່ວ່າໃນປີ 61 AH, ໃນເວລາເຄິ່ງວັນ, ມັນໄດ້ເກີດຂື້ນໃນທະເລຊາຍທີ່ຮ້ອນແລະບໍ່ຮູ້ຈັກຂອງKarbala,ແລະມັນຢູ່ໄກຈາກສາຍຕາຂອງພວກເຮົາ. ແຕ່ຫົວຂໍ້ແມ່ນຫົວໃຈແລະຈິດໃຈຂອງພວກເຮົາ. ໃນຊີວິດ, ທຸກໆມື້ແລະທຸກໆວິນາທີ, ພວກເຮົາສາມາດເປັນ Imam Hussein ຫຼື Yazid IbnMu'awiyah ໃນການໂຄສະນາທີ່ເລືອກ. ເພາະວ່າພວກເຂົາເປັນຜູ້ປົກຄອງແລະເປັນສັນຍາລັກຂອງມວນມະນຸດ, ຈາກຄຸນງາມຄວາມດີເຖິງຮອງ, ຈາກຄວາມດີແລະຄວາມບໍ່ເປັນນິດທີ່ບໍ່ມີຂອບເຂດ, ເຊິ່ງຢືນຢູ່ຄຽງຂ້າງແລະກົງກັນຂ້າມ.ເຖິງແມ່ນວ່າພວກເຮົາສ່ວນຫຼາຍແມ່ນ Yazidis! ແຕ່ພວກເຮົາຢາກຈະຖືກພິຈາລະນາເປັນ Hosseini. ທັງໃນຊີວິດສ່ວນຕົວແລະໃນຊີວິດສັງຄົມ!ຈະເປັນແນວໃດກ່ຽວກັບສົມຜົນທາງດ້ານການເມືອງແລະເສດຖະກິດສາກົນ. ຫນ້າທໍາອິດຂອງການທັງຫມົດ, ພວກເຮົາກົດຂີ່ແລະ martyr ພຣະເຈົ້າ! ດັ່ງທີ່ພະເຈົ້າກ່າວວ່າ:ຂ້ອຍໄດ້ໃຫ້ສິ່ງໃດທີ່ດີແລະສິ່ງໃດທີ່ເຈົ້າບໍ່ດີຢູ່ໃນມືຂອງພວກເຮົາ, ພວກເຮົາຂໍຮຽກຮ້ອງໃຫ້ຫັນກັບຄືນ.ສິ່ງໃດກໍ່ຕາມທີ່ພວກເຮົາຖືວ່າຄວາມຊົ່ວແລະຄວາມທຸກຍາກມາຈາກພຣະເຈົ້າ, ແລະສິ່ງໃດກໍ່ຕາມຄວາມ ສຳ ເລັດແລະຄວາມຮັ່ງມີແລະອຳ ນາດ, ພວກເຮົາຖືວ່າມັນເປັນຜົນມາຈາກຄວາມພະຍາຍາມຂອງພວກເຮົາ. ສະນັ້ນ, ຜູ້ປະສົບເຄາະຮ້າຍຄົນ ທຳ ອິດຂອງການໂຄສະນາການເລືອກຕັ້ງນີ້ແມ່ນຈິດວິນຍານທີ່ໜ້າ ເຊື່ອຖືແລະ ໜ້າ ເຊື່ອຖືຂອງພວກເຮົາ, ຜູ້ທີ່ເສຍຊີວິດໂດຍ: Nafs Amara: ໃນຂະນະທີ່ພວກເຮົາຮູ້. ໂດຍການຂ້າສະຕິຮູ້ສຶກຜິດຊອບຂອງຕົນໃນສາດສະໜາ,ແລະການລະເລີຍສິດທິຂອງພຣະເຈົ້າ, ທາງກໍ່ຍັງເປີດກວ້າງ ສຳ ລັບອາຊະຍາກຳ ອື່ນໆເຊັ່ນກັນ! ຄູ່ສົມລົດແລະເດັກນ້ອຍຫລືພໍ່ແມ່, ເປັນແກນຫຼັກແລະປ່ອງຢ້ຽມຂອງຄວາມສຳ ພັນຂອງພວກເຮົາກັບຄົນອື່ນ, ແມ່ນຜູ້ປະສົບເຄາະຮ້າຍຕໍ່ໄປຂອງຂະບວນການນີ້. ພວກເຮົາເລືອກທີ່ຈະກົດຂີ່ຂົ່ມເຫັງພວກເຂົາເພື່ອຄວາມສະດວກຂອງພວກເຮົາເອງ!ຕັ້ງແຕ່ເດັກນ້ອຍພວກເຮົາຮ້ອງໄຫ້ພໍ່ແມ່ຂອງພວກເຮົາ. ພໍ່ແມ່ຂອງພວກເຮົາກໍ່ແມ່ນຊາວຊູແອັດ, ພວກເຮົາຕີພວກເຂົາຢູ່ຫົວ!ແລະພວກເຮົາສັ່ງ. ແຕ່ໃນຄວາມໂງ່ຈ້າ, ພວກເຮົາຄິດວ່າພວກເຮົາສະຫລາດຫຼາຍ: ພວກເຮົາບັງຄັບຄົນໃຫຍ່ໃຫ້ປະຕິບັດຄຳ ສັ່ງຂອງພວກເຮົາດ້ວຍລູກສອນ ໜຶ່ງ ຕົວ: ພວກເຂົາເອົາອາຫານແລະເຄື່ອງນຸ່ງໃຫ້ພວກເຮົາ, ໂດຍບໍ່ຕ້ອງຂໍຫຍັງເລີຍ! ແຕ່ໂຊກບໍ່ດີ, ພວກເຮົາສືບຕໍ່ເຮັດແບບນີ້ເລື້ອຍໆ:ແມ່ນແຕ່ໃນຜູ້ໃຫຍ່, ເພາະວ່າ ອຳ ນາດມັນຫວານ! ພວກເຮົາມັກການເຊື່ອຟັງຄົນອື່ນ.ເມື່ອພວກເຮົາມີອາຍຸຫລາຍຂື້ນ, ຂອບເຂດ: ການຮຸກຮານແລະການກົດຂີ່ຂູດຮີດຂອງພວກເຮົາເພີ່ມຂື້ນ!ໃນໄວ ໜຸ່ມ ຂອງພວກເຮົາ, ພວກເຮົາບໍ່ພຽງແຕ່ໂຈມຕີພໍ່ແມ່ຂອງພວກເຮົາເທົ່ານັ້ນ, ແຕ່ຍັງຂົ່ມຂູ່ທີ່ຈະໂຄ່ນລົ້ມລັດຖະບານແລະສະຖາບັນທົ່ວໂລກແລະສາທາລະນະ!ການເຄື່ອນໄຫວຂອງນັກສຶກສາຫຼືການປະຕິວັດຊາວ ໜຸ່ມ! ເປີດຕົວ, ພວກເຮົາບັງຄັບທຸກຄົນ! ເຖິງແມ່ນວ່າພວກເຮົາຮູ້ວ່າພວກເຂົາບໍ່ຄວນຕຳ ນິ. ເພາະວ່າຖ້າພວກເຂົາຖືກ ຕຳ ນິພວກເຂົາກໍ່ຈະໄດ້ປະຕິບັດກັບພວກເຮົາຄືກັບທີ່ພວກເຮົາໄດ້ເຮັດ!ພວກເຂົາເອົາພວກເຮົາເຂົ້າບ່ອນນັ່ງຂອງພວກເຂົາ! ມື້ນີ້ສິນລະປະກໍ່ໄດ້ມາຊ່ວຍເຫຼືອການກົດຂີ່ຂູດຮີດ!ນັກສິລະປິນທີ່ບໍ່ໄດ້ຮັບການຍອມຮັບໄດ້ປະດັບປະດາແລະທາສີການກົດຂີ່ຂູດຮີດ: ເພື່ອເຮັດໃຫ້ຮູບປັ້ນຂອງຄວາມຍຸດຕິທຳ ອອກຈາກມັນ. ຮູບປັ້ນຕ່າງໆທີ່ຖືກເອົາລົງຈາກຊັ້ນເທິງຂອງເວທີຫຼັງຈາກ ໜຶ່ງ ສະຕະວັດ, ຍ້ອນການເປັນຂ້າທາດ, ການກົດຂີ່ຂູດຮີດແລະການສໍ້ລາດບັງຫຼວງ!ມັນຖືກຖີ້ມລົງສູ່ລຸ່ມແມ່ນໍ້າ. ນັ້ນແມ່ນເຫດຜົນທີ່ຢູ່ໃນສາສະ ໜາ ອິດສະລາມ, ຮູບປັ້ນແລະຮູບແຕ້ມແມ່ນ ໜ້າກຽດຊັງ. ເພາະວ່າລາວບໍ່ມີເຈດຕະນາດີຫລືຢ່າງກ້າຫານ, ຫັນ ໜ້າ ຂອງຜູ້ກົດຂີ່ກາຍເປັນຄົນທີ່ຖືກກົດຂີ່ຂົ່ມເຫັງ.ແລະມັນສະເຫມີໄປດຶງດູດຄວາມຊົມເຊີຍຂອງຜູ້ຊົມ. ໂຮງຮູບເງົາ Hollywood ເຊິ່ງ jinn ແລະ fairies ຍັງເຂົ້າໃຈເຖິງມະນຸດທີ່ບໍ່ສາມາດເບິ່ງເຫັນໄດ້:ເພື່ອເຮັດໃຫ້ຜູ້ກົດຂີ່ຂົ່ມເຫັງ, ທົດແທນຄົນທີ່ຄາດຕະ ກຳ ແລະຜູ້ຂ້າ. ຢູ່ທົ່ວທຸກແຫ່ງໃນໂລກຂອງພວກເຮົາເຕັມໄປດ້ວຍການກົດຂີ່ຂົ່ມເຫັງ, ແຕ່ວ່າສື່ມວນຊົນໄດ້ສະແດງວ່າມັນເປັນພົນລະເມືອງ, ແລະຄົນທີ່ມີວັດທະນະ ທຳ. ເພາະວ່າພວກເຂົາບໍ່ສົນໃຈການເສຍສະລະຄັ້ງທຳ ອິດ, ພຣະເຈົ້າ, ແລະໄດ້ຂາຍຈິດວິນຍານຂອງພວກເຂົາໃຫ້ຊາຕານຢູ່ທຸກບ່ອນ.ເຖິງຢ່າງໃດກໍ່ຕາມ, Imam Hussein (AS) ໄດ້ສອນພວກເຮົາສະເຫມີວ່າ:ຂໍໃຫ້ພວກເຮົາຂອບໃຈພະເຈົ້າ, ເຖິງແມ່ນວ່າເວລາທີ່ລາວສູນເສຍຄູ່ຂອງລາວທັງ ໝົດ, ແລະພວກເຮົາໄດ້ປະເຊີນ ​​ໜ້າກັບຄົນທີ່ເອົາຄວາມ ໜາວ ເຢັນມາຈາກພວກເຮົາ, ເພື່ອເວົ້າ ວ່າຂ້ອຍພໍໃຈກັບສະຖານະການ.ຂຽນໂດຍພະເຈົ້າ. ເພາະວ່າບໍ່ຄືກັບທຸກໆເລື່ອງ, ເຊິ່ງພວກເຮົາຂຽນບົດຂຽນຕົວເອງ, ບົດຂຽນຕົ້ນສະບັບຖືກຂຽນໂດຍພະເຈົ້າ.

 

دموکراسی جهانی سلاله السادات

تغییر رفتار آمریکا

هرکسی ترکیه را سرجایش بنشاند کدخداست.

the ,، ,and ,we ,of ,فی ,imam hussein ,می کنیم ,آن را ,می شود ,of the

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ همسفران بوشهر قشلاق دور دست riourumentia lobirthranet wingmumeve روداب نیوز inmyolaicom Freda's page sucfounddista پزشکی ورزشی