محل تبلیغات شما

مقابله با مثل، دستور قران است و عقل هر بشری،آن را می فهمد. اگر کسی به شما ضربه ای زد،شما هم مثل آن به او بزنید. (فاعتدوابمثل ما اعتدی علیکم) حکیم فردوسی نیز می فرماید: زدی ضربتی؟ ضربتی نوش کن. اما بهچند دلیل این کار  انجام نمی شود! و برعکسآن یعنی کاپیتولاسیون( خود سانسوری) صورت می گیرد. اولین موضوع ترس است. افراد کمتوان در مقابل افراد پر توان تر از خود، مقابله به مثل نمی کنند. در مدرسه یک پسرقلدر، دانش آموزان را اذیت میکند، بقیه اذیت او را نادیده می گیرند، تا بیشتر اذیتنشوند. عامل دوم احترام است: پدری که فرزند خود را می زند، فرزند به احترام پدرچیزی نمی گوید، و مقابله به مثل نمی کند. این احترام ممکن است احترام به قانون همباشد. کسی به اعدام محکوم شده، باید این مجازات را تحمل کند! او نمی تواند از ضاربخود انتقام بگیرد. اما گاهی این دو با یکدیگر مخلوط می شود: معلوم نیست کسی کهمقابله به مثل نمی کند، از روی ترس است یا احترام. همین جا مسئله ظلم و اجرایعدالت، معنی پیدا می کند. اگر عدالت حکم می کند که قاچاقچی انسان یا مواد مخدر،اعدام شود این به معنای احترام به قانون، و عدم پیگیری مقابله به مثل است. درحالیکه قاچاقچی های دیگر، آن را ظلم می پندارند و در فکر انتقام یا: مصدوم کردنماموران هستند. در مراتب بالای اخلاقی، برای جلوگیری از دور باطل انتقام، پیشنهادترک مخاصمه یا همان نادیده گرفتن انتقام هست. در انجیل آمده که: حضرت عیسی فرمود:اگر کسی به توسیلی زد، طرف دیگر صورت خود جلو ببر. این توصیه به دو دلیل، در مراحلبالای اخلاقی است: اول فرض بر این است که: با این کار آتش انتقام در مضروب، بهخاطر خدا خاموش می شود. دوم اینکه ضارب نیز با دیدن این صحنه، شرمنده شده عذرخواهی می کند. حالا اگر عکس این قضیه اتفاق بیافتد، دیده شده که یک سیلی زدن، بهیک سیل جنگ و خون تبدیل گردیده! بیشتر جنگهای تاریخی هم، به همین خاطر بوده. لذابرای جلوگیری از نابودی انسان، لازم است در جایی این موضوع ختم شود. پس چه زمانیبرای انتقام مناسب است؟ و چه زمانی مناسب نیست: مانند همه سوالهای فلسفی، مرزبندیمشخصی ندارد. لذا دروغگویان از این موضوع به نفع خود استفاده می کنند. در قضیهانفجار بندر لبنان، باید مشخص شود که مسئول حادثه، چه کسانی بودند تا بتوان ازانها انتقام گرفت. ولی مانند حادثه هواپیمای اکراینی، یا حوادث 11سپتامبر، دلایلبخوبی روشن نمی شود. زیرا مسببان این حوادث، از قبل ردپا ها را از بین برده اند.فقط برخی اشتباهات آنها ممکن است: به لو رفتن کمک کند، که آنهم در بوق تبلیغاتیپنهان می کنند، تا هیچ کس ان را نشنود، یا باور نکند. فاجعه از انجا آغاز می شودکه: مجرم خود را محق این عملیات می داند! اما بعد از انجام مواجه با عکس العمل هایمتضاد می شده، آن را انکار می کند. الان مشخص شده که در حادثه یازده سپتامبر،عربستان با کمک بن لادن، برج دوقلو را منفجر کرد، تا به گردن عراق و افعانستانافتاده، آمریکا مجبور به لشکر کشی به عراق و افغانستان شود. خوشحالی عربستان درحادثه لبنان هم، همین را بیان می کند. یعنی انفجار عمدی بوده، تا مردم لبنان، آنرا به گردن حزب الله انداخته و: پایگاههای ان را مورد حمله قرار دهند. زیرا اعلامشده که: نیترات موجود در این انبار، برای مصرف مواد منفجره بوده! پس عامل اصلیمشخص است. اما اینکه قدرت رسانه ای آنها، هنوز به اندازه 11سپتامبر قدرتمند باشد،جای تامل دارد. از این رو، انتقام در این جا واجب است! زیرا اگر جلوی عربستانگرفته نشود، عملیات مشابه را شاهد خواهیم بود. لذا محور شرارت آل سعود است.

Capitulation and retaliation

Confrontation with proverbs is the order of the Qur'an and every humanintellect understands it. If someone hits you, hit them like that. HakimFerdowsi also says: Did you hit? Drink a hit. But for some reason this is notdone! Conversely, capitulation (self-censorship) takes place. The first issueis fear. People with disabilities do not retaliate against people more powerfulthan themselves. At school, a bully harasses students, others ignore him, so asnot to harass him further. The second factor is respect: the father who beatshis child, the child does not say anything in respect of the father, and doesnot retaliate. This respect may also be respect for the law. Someone sentencedto death must endure this punishment! He can not take revenge on his attacker.But sometimes the two are confused: it is not clear whether the one who doesnot retaliate is out of fear or respect. This is where the issue of oppressionand the administration of justice makes sense. If justice dictates that a humanor drug trafficker be executed, it means respecting the law, and not pursuingretaliation. While other traffickers consider it oppression and think ofrevenge or: injuring agents. At the highest moral level, to avoid the viciouscycle of revenge, it is suggested to abandon the conflict or ignore revenge.The Bible says: Jesus said: If anyone makes a toss, move the other side of yourface forward. This advice is in the high moral stages for two reasons: First,it is assumed that: by doing so, the fire of revenge in the victim itinguished for the sake of God. Secondly, the assailant is ashamed to seethis scene and apologizes. Now, if the opposite happens, it has been seen thata slap has turned into a flood of war and blood! This is why most historicalwars have taken place. Therefore, in order to prevent the destruction of humanbeings, it is necessary to end this issue somewhere. So when is the right timefor revenge? And when it's not appropriate: Like all philosophical questions,it has no clear boundaries. Therefore, liars use this issue to their advantage.In the case of the Lebanese port explosion, it must be determined who wasresponsible for the incident so that they can be avenged. But, as in the caseof the Ukrainian plane crash or 9/11, the reasons are not clear. Because theperpetrators of these incidents have already destroyed the traces. Only some oftheir mistakes are possible: it helps to expose, which they also hide in thetrumpet, so that no one hears it, or believes it. The tragedy begins when: theperpetrator considers himself justified in this operation! But after doing sohe was confronted with contradictory reactions, denying it. It is now clearthat in the aftermath of 9/11, Saudi Arabia, with the help of bin Laden, blewup the Twin Towers to fall on Iraq and Afghanistan, forcing the United Statesto invade Iraq and Afghanistan. The same is true of Saudi Arabia's happiness inthe Lebanon incident. That is to say, it was a deliberate explosion, so thatthe Lebanese people would blame it on Hezbollah and attack its bases. Becauseit has been announced that: the nitrate in this warehouse was for the use ofexplosives! So the main factor is clear. But their media power is still asstrong as 9/11. Hence, revenge is necessary here! Because if Saudi Arabia isnot stopped, we will see similar operations. Therefore, the axis of evil isAl-Saud.

الاستسلام والانتقام

المواجهة بالأمثالهی ترتیب القرآن ویفهمه كل عقل بشری. إذا ضربك شخص ما ، فاضربه بهذه الطریقة. یقولالحكیم فردوسی أیضا: هل ضربت؟ اشرب ضربة. ولكن لسبب ما لم یتم ذلك! على العكس ، الاستسلام(الرقابة الذاتیة) یحدث. القضیة الأولى هی الخوف. لا ینتقم الأشخاص ذوو الإعاقة ضدالأشخاص الأقوى منهم. فی المدرسة ، یقوم صبی متنمر بمضایقة الطلاب ، بینما یتجاهلهالآخرون ، حتى لا یضایقوه أكثر. العامل الثانی هو الاحترام: الأب الذی یضرب طفله ،الطفل لا یقول أی شیء فیما یتعلق بالأب ، ولا ینتقم. قد یكون هذا الاحترام أیضا احترامالقانون. شخص محكوم علیه بالإعدام یجب أن یتحمل هذه العقوبة! لا یستطیع الانتقام منمهاجمه. لكن فی بعض الأحیان یتم الخلط بین الاثنین: لیس من الواضح ما إذا كان الشخصالذی لا ینتقم بدافع الخوف أو الاحترام. هنا تبدو قضیة الظلم وإقامة العدل منطقیة.إذا كانت العدالة تملی إعدام مهربی بشر أو مخدرات ، فهذا یعنی احترام القانون وعدمالسعی إلى الانتقام. بینما یعتبره المتاجرین الآخرین قمعًا ویفكرون فی الانتقام أو:جرح العملاء. على أعلى مستوى أخلاقی ، لتجنب الحلقة المفرغة من الانتقام ، یُقترح التخلیعن الصراع أو تجاهل الانتقام. یقول الكتاب المقدس: قال یسوع: إذا قام أحد بقذف ، تحركالجانب الآخر من وجهك إلى الأمام. هذه النصیحة فی مراحل أخلاقیة عالیة لسببین: أولاً، یُفترض أنه: بفعل ذلك ، تنطفئ نیران الانتقام فی الضحیة فی سبیل الله. ثانیاً ، یخجلالمعتدی من رؤیة هذا المشهد ویعتذر. الآن ، إذا حدث العكس ، فقد لوحظ أن صفعة تحولتإلى طوفان من الحرب والدم! لهذا السبب وقعت معظم الحروب التاریخیة. لذلك ، من أجل منعتدمیر البشر ، من الضروری إنهاء هذه القضیة فی مكان ما. إذن ما هو الوقت المناسب للانتقام؟وعندما لا یكون ذلك مناسبًا: مثل جمیع الأسئلة الفلسفیة ، لیس لها حدود محددة. لذلك، یستخدم الكذابون هذه القضیة لصالحهم. فی قضیة انفجار المرفأ اللبنانی یجب تحدید المسؤولعن الحادث حتى یتم الانتقام منه. ولكن ، كما هو الحال فی حادث تحطم الطائرة الأوكرانیةأو 11 سبتمبر ، فإن الأسباب غیر واضحة. لأن مرتكبی هذه الحوادث دمروا الآثار بالفعل.فقط بعض أخطائهم ممكنة: فهی تساعد على فضحها ، والتی یخفونها أیضًا فی البوق ، حتىلا یسمعها أحد ، أو یصدقها. تبدأ المأساة عندما: یعتبر الجانی نفسه مبرراً فی هذه العملیة!ولكن بعد ذلك واجه ردود فعل متناقضة ، نافیا ذلك. من الواضح الآن أنه فی 11 سبتمبر، قامت المملكة العربیة السعودیة ، بمساعدة بن لادن ، بتفجیر البرجین التوأمین لإجبارالعراق وأفغانستان على غزو العراق وأفغانستان. وینطبق الشیء نفسه على سعادة السعودیةفی حادثة لبنان. أی أنه كان تفجیرا متعمدا حتى یلومه الشعب اللبنانی على حزب الله ویهاجمقواعده. لأنه تم الإعلان عن أن: النترات فی هذا المستودع كانت لاستخدام المتفجرات!لذا فإن العامل الرئیسی واضح. لكن قوتهم الإعلامیة لا تزال قویة مثل 11 سبتمبر. وبالتالیالانتقام ضروری هنا! لأنه إذا لم تتوقف المملكة العربیة السعودیة ، فسوف نرى عملیاتمماثلة. لذلك ، محور الشر هو آل سعود.

Capitulation et représailles

Faire face aux proverbes est l'ordre du Coran et l'intellect de chaque êtrehumain le comprend. Si quelqu'un vous frappe, frappez-le comme ça. HakimFerdowsi dit aussi: Avez-vous frappé? Boire un hit. Mais pour une raisonquelconque, cela n'est pas fait! A l'inverse, la capitulation (autocensure) a lieu.Le premier problème est la peur. Les personnes handicapées ne ripostent pascontre des personnes plus puissantes qu’elles. À l'école, un tyran harcèle lesélèves, d'autres l'ignorent, pour ne pas le harceler davantage. Le deuxièmefacteur est le respect: le père qui bat son enfant, l'enfant ne dit rien dupère et ne riposte pas. Ce respect peut aussi être le respect de la loi.Quelqu'un condamné à mort doit endurer ce chtiment! Il ne peut pas se vengerde son agresseur. Mais parfois les deux sont confus: il n'est pas clair sicelui qui ne riposte pas est par peur ou par respect. C'est là que la questionde l'oppression et de l'administration de la justice prend tout son sens. Si lajustice dicte qu'un trafiquant d'êtres humains ou de drogue soit exécuté, celasignifie qu'il faut respecter la loi et ne pas recourir à des représailles.Alors que d'autres trafiquants la considèrent comme une oppression et pensent àla vengeance ou: aux agents blessants. Au plus haut niveau moral, pour éviterle cercle vicieux de la vengeance, il est suggéré d'abandonner le conflit oud'ignorer la vengeance. La Bible dit: Jésus a dit: Si quelqu'un fait un tirageau sort, déplacez l'autre côté de votre visage vers l'avant. Ce conseil estd'un niveau moral élevé pour deux raisons: Premièrement, on suppose que: cefaisant, le feu de la vengeance dans la victime est éteint pour l'amour deDieu. Deuxièmement, l'agresseur a honte de s'excuser d'avoir vu cette scène.Maintenant, si le contraire se produit, on a vu qu'une gifle s'est transforméeen un déluge de guerre et de sang! C'est pourquoi la plupart des guerreshistoriques ont eu lieu. Par conséquent, pour empêcher la destruction d'êtreshumains, il est nécessaire de mettre fin à ce problème quelque part. Alors,quel est le bon moment pour se venger? Et quand ce n'est pas approprié: commetoutes les questions philosophiques, il n'a pas de frontières claires. Parconséquent, les menteurs utilisent cette question à leur avantage. Dans le casde l'explosion du port libanais, il faut déterminer qui est responsable del'incident afin de se venger. Mais, comme dans le cas de l'accident d'avionukrainien ou du 11 septembre, les raisons ne sont pas claires. Car les auteursde ces incidents en ont déjà détruit les traces. Seules certaines de leurserreurs sont possibles: cela aide à dénoncer, ce qu'ils cachent aussi dans latrompette, pour que personne ne l'entende, ou n'y croie. Le drame commencelorsque: l'auteur se considère justifié dans cette opération! Mais après cela,il a été confronté à des réactions contradictoires, le niant. Il est maintenantclair que lors du 11 septembre, l'Arabie saoudite, avec l'aide de Ben Laden, afait sauter les tours jumelles, pour tomber sur l'Irak et l'Afghanistan,forçant les États-Unis à envahir l'Irak et l'Afghanistan. Il en va de même pourle bonheur de l'Arabie saoudite dans l'incident du Liban. C'est-à-dire quec'était une explosion délibérée, de sorte que le peuple libanais le blme surle Hezbollah et attaque ses bases. Parce qu'il a été annoncé que: le nitratedans cet entrepôt était destiné à l'utilisation d'explosifs! Le facteurprincipal est donc clair. Mais leur pouvoir médiatique est toujours aussi fortque le 11 septembre. Par conséquent, la vengeance est nécessaire ici! Car sil'Arabie saoudite n'est pas arrêtée, nous verrons des opérations similaires.Par conséquent, l'axe du mal est Al-Saud.

دموکراسی جهانی سلاله السادات

تغییر رفتار آمریکا

هرکسی ترکیه را سرجایش بنشاند کدخداست.

the ,، ,l ,de ,le ,est ,in the ,de l ,به مثل ,la vengeance ,مقابله به ,المملكة العربیة السعودیة

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

  کلینیک پوست ، کاشت مو و زیبایی حکیمیان در تبریز Maillot NBA Pas Cher|Maillot De Basket Stephen Curry تیک ایت tibimenra تبدیل صدا به متن (voice2txt) رویای کودکی چهارده گلستان_بازی،فیلم،سرگرمی،تفریحی fashioncrafts Linda's notes