محل تبلیغات شما

روز عید فطر نماد شیفت ارادی ثروت، از طبقاتبرخوردار به طبقات کم برخوردار است. این مانور در شب عید فطر بر انسان ها واجب میشود، تا طریقه مساوات و کمک های نقدی به همه بشریت را تجربه کنند. زیرا اگر جامعهرا نرمال فرض کنیم. 65درصد مردم زندگی متوسط : حول محور میانگین دارد مثلا اگرمیانگین جهانی سبد هزینه های روزانه یک نفر 10دلار باشد، 65درصد مردم بین 7تا13دلار درآمد خواهند داشت. اما 95درصد مردم، بین 4تا 16دلار خواهند بود یعنی شکافطبقاتی بین این افراد روزانه 12دلار است. 99درصد مردم بین 1تا 19دلار (3زد)خواهندبود. و اختلاف درآمدی انها دلار می شود. 1درصد باقی مانده به دو قسمت می شود!نیم درصد بالای نمودار، بسیار بسیار ثروتمند و نیم درصد در پایین نمودار، بسیاربسیار فقیر که به صفر میل می کند. بطوریکه در نمودار پاراتو که از معادله( ایکس بهعلاوه ایگرگ مساوی صد) استفاده می شود، نیم درصد مردم برابر 99.5درصد ثروت خواهندداشت. یا همان شعار معروف یک درصدی ها، که 99درصد ثروت دنیا را در دست دارند و یاگفته خود پاراتو: 20درصد جامعه، 80درصد ثروت را مالک هستند. بنابر این طرف راست یابالای منحنی باید: به میزان بهرمندی از منحنی نسبت به بخشش مال خود، به همتراز درطرف چپ یا پایین منحنی، کمک کنند تا هردو به مقدار متوسط نزدیک تر شوند. حضرت علیع که ثروتمند ترین فرد جهان بود، تمام دارایی خود را وقف می کرد، یا شبانه به دربمنزل فقرا می برد، تا به افراد انتهای چپ جدول کمک کند. و زندگی شخصی خود را، باپایین ترین افراد یکی می کرد: نان خشک و نمک غذای ایشان بود. در حالیکه فرزندشامام حسن ع، در همان زمان مهمانسرای بزرگی داشت که: درب آن به روی همه باز بود.براساس آیات قران این کمک، حق افراد مستمند است که در اموال ثروتمندان قرار دادهشده، لذا به بهانه توانمند سازی و غیره، نباید باشد. زیرا شخص به دلیل میزاناستعداد فکری و قدرت بدنی، در این منحنی جای گرفته اند. در اشتغال هم می شود ازاین مدل استفاده کرد: کسانی دهها یا صد ها شغل دارند! و به اصطلاح وقت سرخاراندنندارند، در واقع شغل دیگران را تصاحب کرده اند، و باید به آنها برگردانند.  و انتظار نداشته باشند که مانند آنها، کار راپیش ببرند! بلکه به شکرانه نعمت عقل اقتصادی بیشتر، کار را انجام دهند، ولی نامدیگران را در لیست حقوق قراردهند. با این کار تعادل اشتغال، به تساوی اشتغال میرسد: زیرا تعادل همان منحنی نرمال است، و لی تساوی منحنی تخت(مستطیلی) است. فرقعلوم انسانی و اسلامی همین است. براساس علوم انسانی داروینیستی و ماکیاولیستی،فقرا باید بمیرند! زیرا ضعیف هستند، پیرمردان و نوزادان هم باید بمیرند، چون نمیتوانند تولید ثروت کنند. معلولین و فقرا هم که مصرف کننده هستند. اما از نظر علوماسلامی، حق نوزادان بر والدین است که: غذا و مسکن و آموزش فرزندان را تامین کنند. (صحیفهمبارکه امام سجادع) بر اولاد بزرگ هم فرض است که از والدین خود، به بهترین وجهی،بدون دریافت وجه!  نگهداری کنند.(حق معلوم)در کرونا هم مشخص شد که: اقتصاد بازار آزاد تمام خانه های سالمندان را کنار گذاشت.حتی تقسیم غذای رایگان را، در اتوبانها قرار داد که فقط آنهاییکه وسیله دارند،بتوانند بگیرند که بعدا با ثبت شماره خودرو، بر مالیات آنها اضافه شود. اما درایران همه بسیج شدند، تا کل ماه رمضان را کمک مومنانه کنند. مانند تمام مومنانجهان، روز عید فطر هم، با کمک نقدی این فاصله طبقاتی را پر خواهند کرد. اگر شیطاننبود(سلطه سرمایه داری) همه مردم دنیا، در تساوی کامل زندگی می کردند.

Voluntary shift of wealth (balance or equality?)

Eid al-Fitr symbolizes the voluntary shift of wealth from the lower classesto the lower classes. This maneuver becomes obligatory on human beings on thenight of Eid al-Fitr, so that they can experience the path of equality and cashassistance to all humanity. Because if we consider society normal. 65% ofpeople have an average life expectancy: around the average, for example, if aperson's global average daily expenditure portfolio is $ 10, 65% of people willearn between $ 7 and $ 13. But 95% of people will be between $ 4 and $ 16,which means that the class gap between these people is $ 12 a day. 99% ofpeople will be between $ 1 and $ 19. And their income difference is $ . Theremaining 1% is divided into two parts! The top half of the chart is very, veryrich, and the bottom half is very, very poor, which tends to be zero. In theParato chart, which uses the equation (X plus 100 equals), half of thepopulation will be 99.5 percent rich. Or the famous slogan of one percent, whocontrol 99 percent of the world's wealth, or Parato himself: 20 percent ofsociety owns 80 percent of wealth. So the right or top side of the curve shouldhelp: Align the curve more than the left or bottom of the curve to get closerto the average value. Imam Ali, the richest man in the world, donated all hispossessions, or took them to the poor man's house at night to help the peopleat the far left of the table. And he combined his personal life with the lowestones: dry bread and salt were his food. While his son Imam Hassan (AS) had alarge guest house at the same time: the door was open to everyone. According tothe verses of the Qur'an, this help is the right of the poor, which is placedon the property of the rich, so it should not be under the pretext ofempowerment and so on. Because the person is in this curve because of theamount of intellectual talent and physical strength. This model can also beused in employment: some people have dozens or hundreds of jobs! And they don'thave time to be so-called outcasts. And don't expect them to do the same!Rather, they should do it thanks to the blessings of more economic reason, butput the names of others on the payroll. In this way, the equilibrium ofemployment equals employment: because equilibrium is the same as the normalcurve, and Lee is equal to the flat (rectangular) curve. This is the differencebetween the humanities and Islamic sciences. According to Darwinist andMachiavellian humanities, the poor must die! Because they are weak, old men andbabies must also die, because they cannot produce wealth. The disabled and thepoor are also consumers. But from the point of view of Islamic sciences, it isthe right of infants to provide their parents with food, shelter and education.(Sahifa Mobarakeh of Imam Sajjad) It is also assumed on the eldest childrenthat from their parents, in the best way, without receiving money! In Corona,it became clear that the free market economy had abandoned all nursing homes.He even put the distribution of free food on the highways so that only thosewho have the equipment can get it, which will be added to their taxes later byregistering the car number. But in Iran, everyone mobilized to faithfullydonate the entire month of Ramadan. Like all believers in the world, Eidal-Fitr will fill this class gap with cash. If it weren't for the devil(capitalist domination), all the people of the world would live in completeequality.

التحول الطوعی للثروة(التوازن أم المساواة؟)

عید الفطر یرمز إلىالانتقال الطوعی للثروة من الطبقات الدنیا إلى الطبقات الدنیا. تصبح هذه المناورة واجبةعلى البشر لیلة عید الفطر ، حتى یتمكنوا من تجربة طریق المساواة والمساعدة النقدیةللبشریة جمعاء. لأنه إذا اعتبرنا المجتمع طبیعیاً. 65 ٪ من الناس لدیهم متوسط ​​العمر المتوقع: حولالمتوسط ​​، على سبیل المثال ، إذا كان متوسط ​​متوسط ​​الإنفاق الیومی للشخصیبلغ 10 دولارات أمریكیة ، فإن 65 ٪ من الأشخاص سیكسبون ما بین 7 دولارات و 13 دولارًا.لكن 95٪ من الناس سیكونون بین 4 و 16 دولارًا ، مما یعنی أن الفجوة الطبقیة بین هؤلاءالأشخاص تبلغ 12 دولارًا فی الیوم. سیكون 99٪ من الأشخاص بین دولار واحد و 19 دولارًا.وفرق دخلهم دولار. وتنقسم نسبة 1٪ المتبقیة إلى قسمین! النصف العلوی من الرسم البیانیغنی جدًا جدًا ، والنصف السفلی ضعیف جدًا جدًا ، ویمیل إلى أن یكون صفرًا. فی مخطط باراتو، الذی یستخدم المعادلة (X زائد 100 یساوی) ، سیكون نصفالسكان أغنیاء بنسبة 99.5 فی المائة. أو شعار واحد بالمائة شهیر ، الذی یسیطر على99 بالمائة من ثروة العالم ، أوParato نفسه: 20 بالمائة من المجتمع یمتلك 80 بالمائة من الثروة. لذایجب أن یساعد الجانب الأیمن أو العلوی من المنحنى: محاذاة المنحنى أكثر من الیسار أوأسفل المنحنى للاقتراب من متوسط ​​القیمة. كرس الإمامعلی ، أغنى رجل فی العالم ، جمیع ممتلكاته ، أو أخذها إلى منزل الرجل الفقیر لیلاًلمساعدة الناس فی أقصى یسار الطاولة. ودمج حیاته الشخصیة مع الدنیا: الخبز الجاف والملحكان طعامه. بینما كان لابنه الإمام حسن (ع) بیت ضیافة كبیر فی نفس الوقت: كان البابمفتوحًا للجمیع. وبحسب آیات القرآن ، فإن هذه المساعدة هی حق الفقراء ، التی تقع علىممتلكات الأغنیاء ، فلا ینبغی أن تكون تحت ذریعة التمكین وما إلى ذلك. لأن الشخص فیهذا المنحنى بسبب كمیة المواهب الفكریة والقوة البدنیة. یمكن استخدام هذا النموذج أیضًافی التوظیف: بعض الناس لدیهم عشرات أو مئات الوظائف! ولیس لدیهم الوقت لیصبحوا منبوذین، فی الواقع ، لقد استولوا على وظائف الآخرین ، وعلیهم إعادتهم. ولا تتوقع منهم أنیفعلوا نفس الشیء! بدلاً من ذلك ، یجب أن یفعلوا ذلك بفضل بركات سبب اقتصادی أكثر ،لكنهم یضعون أسماء الآخرین على جدول الرواتب. بهذه الطریقة ، فإن توازن العمالة یساویالعمالة: لأن التوازن هو نفس المنحنى الطبیعی ، وLee یساوی المنحنى المسطح (المستطیل). هذا هو الفرق بین العلوم الإنسانیةوالعلوم الإسلامیة. وفقا للعلوم الإنسانیة الداروینیة والمكیافیلیة ، یجب أن یموت الفقراء!لأنهم ضعفاء ، یجب أن یموت الرجال والعجائز ، لأنهم لا یستطیعون إنتاج الثروة. المعاقونوالفقراء هم أیضا مستهلكون. ولكن من وجهة نظر العلوم الإسلامیة ، من حق الرضّع تزویدوالدیهم بالغذاء والمأوى والتعلیمن الإمام سجاد) ویفترض أیضًا على الأطفال الأكبر سنًاأنه من آبائهم ، بأفضل طریقة ، دون تلقی المال! فی كورونا ، أصبح من الواضح أن اقتصادالسوق الحر قد تخلى عن جمیع دور رعایة المسنین. حتى أنه وضع توزیع الطعام المجانی علىالطرق السریعة بحیث لا یتمكن من الحصول علیه إلا أولئك الذین لدیهم المعدات ، والتیسیتم إضافتها إلى ضرائبهم لاحقًا عن طریق تسجیل رقم السیارة. ولكن فی إیران ، حشد الجمیعللتبرع بإخلاص لشهر رمضان بأكمله. مثل جمیع المؤمنین فی العالم ، فإن عید الفطر سیملأهذه الفجوة الطبقیة بالنقود. لولا الشیطان (الهیمنة الرأسمالیة) ، لكان جمیع الناسفی العالم یعیشون على قدم المساواة.

Εθελοντική μετατόπιση του πλούτου (ισορροπία ή ισότητα;)

Το Eid al-Fitr συμβολίζει την εθελοντική μετατόπιση του πλούτου από τιςχαμηλότερες στις χαμηλότερες. Αυτός ο ελιγμός καθίσταται υποχρεωτικός για ταανθρώπινα όντα τη νύχτα του Eid al-Fitr, έτσι ώστε να μπορούν να βιώσουν τομονοπάτι της ισότητας και της χρηματικής βοήθειας σε όλη την ανθρωπότητα. Γιατίαν θεωρούμε την κοινωνία φυσιολογική. Το 65% των ανθρώπων έχει μέσο προσδόκιμοζωής: περίπου το μέσο όρο, για παράδειγμα, εάν το παγκόσμιο μέσο χαρτοφυλάκιομέσων ημερήσιων δαπανών ενός ατόμου είναι 10 $, το 65% των ατόμων θα κερδίσειμεταξύ 7 και 13 $. Αλλά το 95% των ανθρώπων θα είναι μεταξύ 4 $ και 16 $,πράγμα που σημαίνει ότι το χάσμα μεταξύ αυτών των ανθρώπων είναι 12 $ τηνημέρα. Το 99% των ατόμων θα είναι μεταξύ 1 $ και 19 $. Και η διαφορά εισοδήματοςείναι $. Το υπόλοιπο 1% χωρίζεται σε δύο μέρη! Το πάνω μισό του γραφήματοςείναι πολύ, πολύ πλούσιο και το κάτω μισό είναι πολύ, πολύ φτωχό, το οποίοτείνει να είναι μηδέν. Στο γράφημα Parato, το οποίο χρησιμοποιεί την εξίσωση (Xσυν 100 ισούται με), ο μισός πληθυσμός θα είναι 99,5% πλούσιος. Ή το περίφημοσύνθημα ενός τοις εκατό, που ελέγχει το 99 τοις εκατό του παγκόσμιου πλούτου, ήο ίδιος ο Parato: το 20 τοις εκατό της κοινωνίας κατέχει το 80 τοις εκατό τουπλούτου. Έτσι, η δεξιά ή η άνω πλευρά της καμπύλης θα πρέπει να βοηθήσει:Ευθυγραμμίστε την καμπύλη περισσότερο από το αριστερό ή το κάτω μέρος τηςκαμπύλης για να πλησιάσετε τη μέση τιμή. Ο Ιμάμ Αλί, ο πλουσιότερος άνθρωποςστον κόσμο, δωρίζει όλα τα υπάρχοντά του ή τα πήγε στο σπίτι του φτωχού τοβράδυ για να βοηθήσει τους ανθρώπους που βρίσκονται στην άκρη αριστερά τουτραπεζιού. Και συνδύασε την προσωπική του ζωή με τα χαμηλότερα: το ξηρό ψωμίκαι το αλάτι ήταν το φαγητό του. Ενώ ο γιος του Ιμάμ Χασάν (AS) είχε ένανμεγάλο ξενώνα ταυτόχρονα: η πόρτα ήταν ανοιχτή σε όλους. Σύμφωνα με τουςστίχους του Κορανίου, αυτή η βοήθεια είναι το δικαίωμα των φτωχών, το οποίοτοποθετείται στην ιδιοκτησία των πλουσίων, οπότε δεν πρέπει να είναι υπό τοπρόσχημα της ενδυνάμωσης και ούτω καθεξής. Επειδή το άτομο βρίσκεται σε αυτήντην καμπύλη λόγω του ποσού του πνευματικού ταλέντου και της σωματικής δύναμης.Αυτό το μοντέλο μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στην απασχόληση: μερικοίάνθρωποι έχουν δεκάδες ή εκατοντάδες θέσεις εργασίας! Και δεν έχουν χρόνο ναγίνουν οι λεγόμενοι απαρχαιωμένοι, στην πραγματικότητα, έχουν αναλάβει τιςδουλειές άλλων ανθρώπων και πρέπει να τους επιστρέψουν. Και μην περιμένετε νακάνουν το ίδιο! Αντίθετα, πρέπει να το κάνουν χάρη στις ευλογίες ενός πιοοικονομικού λόγου, αλλά να βάλουν τα ονόματα των άλλων στη μισθοδοσία. Με αυτόντον τρόπο, η ισορροπία της απασχόλησης ισούται με την απασχόληση: επειδή ηισορροπία είναι η ίδια με την κανονική καμπύλη και ο Lee είναι ίσος με τηνεπίπεδη (ορθογώνια) καμπύλη. Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ των ανθρωπιστικών καιτων ισλαμικών επιστημών. Σύμφωνα με τις ανθρωπιστικές επιστήμες του Δαρβινίουκαι του Μακιαβελίου, οι φτωχοί πρέπει να πεθάνουν! Επειδή είναι αδύναμα, οιγέροι και τα μωρά πρέπει επίσης να πεθάνουν, επειδή δεν μπορούν να παράγουν πλούτο.Τα άτομα με ειδικές ανάγκες και οι φτωχοί είναι επίσης καταναλωτές. Όμως, απότην άποψη των ισλαμικών επιστημών, είναι δικαίωμα των βρεφών να παρέχουν στουςγονείς τους τροφή, στέγη και εκπαίδευση. (Sahifa Mobarakeh του Imam Sajjad)Θεωρείται επίσης στα μεγαλύτερα παιδιά ότι από τους γονείς τους, με τονκαλύτερο τρόπο, χωρίς να λαμβάνουν χρήματα! Στην Κορώνα, κατέστη σαφές ότι ηοικονομία της ελεύθερης αγοράς είχε εγκαταλείψει όλα τα γηροκομεία. Έβαλε ακόμηκαι τη διανομή δωρεάν φαγητού στους αυτοκινητόδρομους, έτσι ώστε μόνο εκείνοιπου διαθέτουν τον εξοπλισμό να μπορούν να το πάρουν, κάτι που θα προστεθείστους φόρους τους αργότερα καταχωρίζοντας τον αριθμό του αυτοκινήτου. Αλλά στοΙράν, όλοι κινητοποιήθηκαν για να δωρίσουν πιστά ολόκληρο τον μήνα τουΡαμαζανιού. Όπως όλοι οι πιστοί στον κόσμο, το Eid al-Fitr θα καλύψει αυτό τοκενό στην τάξη με μετρητά. Εάν δεν ήταν για τον διάβολο (καπιταλιστικήκυριαρχία), όλοι οι άνθρωποι του κόσμου θα ζούσαν σε πλήρη ισότητα.

دموکراسی جهانی سلاله السادات

تغییر رفتار آمریکا

هرکسی ترکیه را سرجایش بنشاند کدخداست.

the ,το ,of ,، ,να ,του ,of the ,to the ,al fitr ,eid al ,πρέπει να ,نمودار، بسیار بسیار

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

profrextebu بابیت و بهائیت در ترازوی نقد السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها از دیار بیستون.اهورا هستم زندگیمون قصه نیست و نبود دیاناتم- انواع تم تولد و جشن تولد و بادکنک آرایی دانش جنگ افزار ها Armament knowledge فناوری های مدرن Christine's page tartclonkunsden